PRAWO PODATKOWE

W PRAKTYCE

Doradztwo podatkowe

Doradztwo podatkowe to gwarancja prawidłowości wszystkich zobowiązań podatkowych Państwa firmy w zakresie dokumentacji, ewidencji i rozliczania wszystkich tytułów podatkowych oraz stały dostęp do aktualnej informacji prawno-podatkowej i najwyższej jakości usług doradczych z zakresu prawa podatkowego. To również bezpieczeństwo finansowe Państwa firmy oraz ochrona przed ewentualnymi zagrożeniami związanymi z kontrolą zobowiązań podatkowych i konsekwencjami finansowymi w przypadku ewentualnych sporów podatkowych.

Korzystając z naszej oferty są Państwo zwolnieni z konieczności stałego śledzenia zmian przepisów, jednocześnie mając stały dostęp do aktualnych informacji.

• Zakres usług doradztwa podatkowego:
  • udzielanie porad, opinii i wyjaśnień z zakresu obowiązków podatkowych,
  • sporządzanie zeznań i deklaracji podatkowych lub udzielanie pomocy w tym zakresie,
  • reprezentowanie klientów w postępowaniu przed organami podatkowymi we wszystkich instancjach oraz przed Sądami Administracyjnymi,
  • udzielanie porad, opinii i wyjaśnień oraz prowadzenie rozliczeń innych niż podatki – jak należności publicznoprawne (np. składki ZUS, ubezpieczenie zdrowotne),
  • doradztwo w zakresie międzynarodowego prawa podatkowego, doradztwo i reprezentowanie klientów w zakresie obowiązków wynikających z prawa celnego,
  • prowadzenie ksiąg podatkowych i innych ewidencji do celów podatkowych oraz udzielanie pomocy w tym zakresie,
  • doradztwo w zakresie korzystania – z pomocy publicznej dla przedsiębiorców – z funduszy unijnych,
  • i inne czynności, na które zezwala ustawa o doradztwie podatkowym.

Nasza siedziba mieści się w Nowym Sączu, więc szeroko pojęte doradztwo podatkowe świadczymy na terenie miasta i okolic. Jednak w dzisiejszych czasach dzięki dostępności internetu prowadzimy także doradztwo podatkowe online. Każdy kto chciałby skorzystać z naszego doświadczenia i naszej wiedzy może skontaktować się z nami telefonicznie, mailowo lub za pomocą formularza kontaktowego. Porady podatkowe online cieszą się coraz większym zainteresowaniem. Dużą zaletą takiego poradnictwa jest oszczędność czasu – nie trzeba spotykać się w konkretnym miejscu, więc nie tracimy czasu na dojazdy. Możemy wybrać doradcę w zupełnie innym mieście a nawet regionie, ponieważ dzięki usługom online kontakt możliwy jest z dowolnego miejsca na świecie z dostępem do internetu. Oferujemy Państwu współpracę w formie porad podatkowych online lub telefonicznych konsultacji. Oczywiście zapraszamy także wszystkich zainteresowanych do naszej siedziby przy ulicy Ogrodowej 99a w Nowym Sączu. Doradztwo podatkowe to nasza praca i pasja, chcemy pomagać w bezpiecznym prowadzeniu biznesu i rozwiązywaniu ewentualnych problemów podatkowych.